1986 - Royal Netherlands Air Force. Schreiner & Co being awarded a long-term contract for the initial training of jet fighters pilots for the Royal Netherlands Air Force operating a fleet of 10 Pilatus PC-7 turboprop trainers.
1986 - Koninklijke Luchtmacht - Schreiner & Co verwerft een langlopend contract voor de initiële opleiding van jachtvliegers voor de Koninklijke Luchtmacht. Een vloot van 10 Pilatus PC-7 turboprop trainers worden hiervoor door defensie aangeschaft.
1989 - Air Cargo Europe. Schreiner Airways and Zimex (Switzerland) establish a joint-venture, named "Air Cargo Europe". Operating for KLM-Cargo, using the Lockheed -100-30 "Hercules" aircraft.
1989 - Air Cargo Europe. Schreiner Airways en Zimex (Zwitserland) vormen een "joint-venture" onder de naam "Air Cargo Europe", waarbij op contractbasis wordt gevlogen voor KLM-Cargo, met de Lockheed -100-30 "Hercules".
Sabena World Airlines - Schreiner Airways was awarded a "wet-lease" contract for Sabena World Airlines, operating the "de Havilland" Dash-8 aircraft for 45 passengers, on the Intra-European network of Sabena.
Sabena World Airlines. Schreiner Airways sluit een "wet-lease" contract met Sabena World Airlines. Hierbij opereert Schreiner met de "de Havilland" Dash-8 vliegtuigen voor 45 passagiers, op de intra-Europees netwerk van Sabena.
1990 - Schreiner Airways Helicopters. Termination of the joint-cooperation agreement between KLM Helikopters and Schreiner.
Schreiner Airways establishes its own independent helicopter operation, which serve oil & gas exploration companies operating on the North Sea, for the NAM, Mobil, Conoco and Unocal, as well as pilots ships services.
1990 - Schreiner Airways Helicopters. Beëindiging van de joint-samenwerking tussen KLM Helikopters en Schreiner.
Schreiner Airways begint wederom haar eigen onafhankelijke helikopter operatie voor olie & gas op de Noordzee.Ondermeer vliegt Schreiner voor de NAM, Mobil, Conoco en Unocal, alsook diensten voor het offshore loodwezen.
1986 - Koninklijke Luchtmacht - Schreiner & Co verwerft een langlopend contract voor de initiële opleiding van jachtvliegers voor de Koninklijke Luchtmacht. Een vloot van 10 Pilatus PC-7 turboprop trainers worden hiervoor door defensie aangeschaft.
1989 - Air Cargo Europe. Schreiner Airways and Zimex (Switzerland) establish a joint-venture, named "Air Cargo Europe". Operating for KLM-Cargo, using the Lockheed -100-30 "Hercules" aircraft.
1989 - Air Cargo Europe. Schreiner Airways en Zimex (Zwitserland) vormen een "joint-venture" onder de naam "Air Cargo Europe", waarbij op contractbasis wordt gevlogen voor KLM-Cargo, met de Lockheed -100-30 "Hercules".
Sabena World Airlines - Schreiner Airways was awarded a "wet-lease" contract for Sabena World Airlines, operating the "de Havilland" Dash-8 aircraft for 45 passengers, on the Intra-European network of Sabena.
Sabena World Airlines. Schreiner Airways sluit een "wet-lease" contract met Sabena World Airlines. Hierbij opereert Schreiner met de "de Havilland" Dash-8 vliegtuigen voor 45 passagiers, op de intra-Europees netwerk van Sabena.
1990 - Schreiner Airways Helicopters. Termination of the joint-cooperation agreement between KLM Helikopters and Schreiner.
Schreiner Airways establishes its own independent helicopter operation, which serve oil & gas exploration companies operating on the North Sea, for the NAM, Mobil, Conoco and Unocal, as well as pilots ships services.
1990 - Schreiner Airways Helicopters. Beëindiging van de joint-samenwerking tussen KLM Helikopters en Schreiner.
Schreiner Airways begint wederom haar eigen onafhankelijke helikopter operatie voor olie & gas op de Noordzee.Ondermeer vliegt Schreiner voor de NAM, Mobil, Conoco en Unocal, alsook diensten voor het offshore loodwezen.